Yorumu raporla

Öncelikle selamlar sayın mayan abimiz ve yarışdergisi ekibi suan yasam gereği çoğu işler sosyal platformlarda yapılıyor twter facebook gibi ben senin BOLD PİLOT gaziye gelmesin yazını okuduğumda bu yazıda bir hedef var diye algıya kapıldım burda hedef tabiki BOLD Pilot Değildi yazıyı okumadan yada okuyupta anlamadan sahsına saldırılar oldu ben bir yarışsever ve seni tanıyan olarak çok üzüldüm aslında gazi özel programında iki güzel cümleyle özetleyi verdin nedenini bayram ayakkabı ve elbise bu ÜÇ cümle çokseyi ifade etti aslında anlayana aslında burda yarışsever bizim haklırımız adına yazılmış bir yazının arkasında duracağına sana sitem dolu mesajlar twtetler atıldı senin kadar at sevebilirlermi yada atı senin kadar anlatabilirlermi bunları bir çıkar yada menfaat uğruna yazmıyorum ben gercek gazi heyecanını 3,4 yıl önce yasadım o gün yeni ayakbılarımız yeni elbiselrimiz olmuştu yıldızlarla kahvaltı karacabey gezisi yanından gecsek bizim yüzümüze bakmaz diye düşündüğümüz yazarlarla bugün abi kardeş olduk malasef bilgisayarın basında vatan bile kurtaran nesil olduk bir gece ben bir gaf ettim ATAHAN abim çok iyi bilir aslında cümleyi yanlış kullandım anlamayan biri tarafından yanlış anlaşıldım rejon kesmiş gibi göründüm biranda ne haddime burda özetle demek istediğim sizler herzaman yarışseverin yanında oldunuz ne makam ne mevki nede bir maddiyat için onun bunun yaptığı gibi birilerinin paçalarından tutup ayaklarının altında ezdirmediniz kendinizi herzaman en iyiyi en doğruyu olası gerekeni savundunuz her yazını merakla bekliyor ve okuyorum ve sana teşekkür ediyorum eline kalemine yüreğine sağlık abi AHMET ÇETİN