HALİS KARATAŞ’tan Flaş Sosyal Medya Paylaşımı!

6 Mayıs 2019 Pazartesi günü TJK TV ve TAY TV’den ortak yayınlanan Farklı Analiz programında jokey Süleyman Akdı’nın Distant Shining’in ikinci olduğu yarış sonrası yaptığı ‘Bir konsantrasyon eksikliği yaşadı ve kaybetti. Bir hata tabi bu böyle bir A3 yarışta… Yapmaması gereken bir şeydi. Halis’te bir şey var, yorgunluk demeyeyim de, bir acı var bir yerinde, bir jokey atın üzerinde bu kadar konsantrasyon eksikliği yaşamaz, fiziksel bir problem var gibi düşünüyorum. Ya grip rahatsız, çok durgun atın üzerinde çok durgun bu haftaki yarışlarda… Uludaz’ın üstünde seyrettim, Uludaz’ın üstünde de beğenmedim ben. Bir şey var, ya rahatsız, ya bir acısı var.” şeklindeki yorumundan yola çıkarak programa atıfta bulunan şampiyon jokey Halis Karataş, sosyal medya hesabından programı hedef alan aşağıdaki açıklamayı yaptı.

“İstanbul yarış sezonunun başladığı günden bu yana ve son haftalarda artan bazı spekülasyonlara cevap vermek ve hakkımda tutarsız iddiaları ortaya atan kişilerden ziyade beni seven, merak edenleri bilgilendirmek amaçlı bu tweetleri atma gerekliliğini duyuyorum.

Sakat veya acım olduğu yönünde bir tv programında yapılan (aslı astarı olmayan) bir konuşmayla başlayan ve sahada farklı algılara dönerek devam eden bu durum, aslında geçirdiğim talihsiz süreçte şeffaflığıyla sizlere sunulmuş, hastaneden gerekli açıklamalar yapılmıştı.

Daha sonra sahalara geri dönmemden sonra koşulan koşularda olan başarısız bazı sonuçları atlardan çok bana bağlamak; bana güvenen at sahibi, antrenör, seyis ve yarışseverler için bu açıklamayı yapma gerekliliğine dönüştü.

Ben hiçbir zaman hiçbir atın üstünde işime olan bağlılığımı ve iş ahlakımı etkileyecek bir durumda olmadım. Her zaman sahada verilen emeğin karşılığını, yarışseverlerin bana olan güvenini atımla beraber finish çizgisine kadar savunarak koşu günlerini tamamlarken puslu havada ortaya çöken bu karanlığı dağıtmanın sadece başarılı olmaktan geçtiğinin de gayet farkındayım. Bu iddiaları ortaya atanlara buradan bir fırsat sunuyorum. Kendilerinin belirttiği hastane ve doktorlarla yaptırmak istedikleri kontrollere hazır olduğumu belirtirim.

Bu tetkiklerden sonra durumumun netleşmesiyle en ufak bir acı tespit ettiklerinde ben mesleğimi (dört gözle bekledikleri) bırakmayı, onlar da mahkemelerde bana tazminat ödemeyi taahhüt ettiklerinde bu konunun ancak o zaman kendilerinin sorumluluğunda olduğunu anlayacaklardır.

Yoksa yaptıkları programın amacından sapması, ciddiyetinden uzaklaşması sektörü bilinçlendirip, güçlendirmekten ötede sadece dedikodu ve spekülasyonla günümüzü bulandırıp geleceğimizin dünden bugünden daha karanlık olmasına neden olacaktır.

Ben bugün itibari ile TJK TV’de hiçbir program veya röportaja çıkmayacağımı ve katkı sunmayacağımı belirtirken gereklilik olursa yarışseverlere sosyal medyadan bilgilendirmeler yapacağımı belirtmek isterim. Herkese sağlıklı, mutlu günler dilerim.”

Halis Karataş’ın tepsi gösterdiği 6 Mayıs 2019 Pazartesi günkü programda Süleyman Akdı şunları söylemişti;

13 Mayıs 2019 Pazartesi günü yayınlanan son programda ise hafta içerisinde Halis Karataş hakkında açıklama yapan ünlü jokeyin baldızı at sahibi ve yetiştirici Lale Atman’a cevaben şunlar söylendi;

Halis Karataş’ın Sosyal Medya Paylaşımları;

News Reporter

18 thoughts on “HALİS KARATAŞ’tan Flaş Sosyal Medya Paylaşımı!

  1. Yapılan yorumlar acımasiz vur öldür. Tarzı bir yaklaşım değildi. Bir sıkıntısı mı var acaba ? Neden durgun ? Bunun sohbetinin yapıldığı programda gayet makul bir eleştiri bile degildi. Durgunluğun sebebi üzerine
    bir konuşma olarak gördüm. Halis Karataş’ın in bu kadar içerlemesini anlayamadım. Üstelik formsuz olabilirsin. Yarışları son günlerde iyi okuyamıyor olabilirsin bunlar normal şeylerdir . Bundan alınacak bir şey ben göremedim. TJK ya Tay TV çıkmam. Halis abi neden bu kadar sinirlendi anlamak hakikaten zor. Bir şey denilmedi. Bu twitte hakikaten saşirdim.

  2. Türkiye’deki jokeylerin hali içler acısı. Hatalarını kabul etmiyorlar özür dileme zaten yok, YarisSever umurlarında hiç değil. Eleştiri de zorlarına gidiyor. Yarissever her şeyi görüyor. Karataş için herkes korkuyor diyor ganyan bayilerinde. Kalabalık yarışlarda ürkek at biniyor. Arkada beklemekten dolayı kaybettiği 500 tane yarış var neden bekliyor acaba? B planı yok basma kalıp at biniyor son dönemlerde. Cesaretin azaldiysa zaten vasatlaşırsın. Karataş da bu sendroma girmiştir. Klasına kimse bir şey diyemez ama her şey klas değildir.

  3. süleyman Akdı doktor mu? ne demek istiyor. Adanada attan düşme sonrası hastanede bizzat yanındaydım. Herhangi performansını etkileyecek durgunluk yapacak sıkıntısı yok. zaten gereken istirahati ve tedaviyi İstanbulda gördü…Süleyman Akdı gereksiz yorum yapmasın….Bursa da yuıllar önce atım 4. cülükte iken arkasına bakan jokeydir süleyman akdı…..herkes mesleğini yapsın..sağlık ile ilgili açıklamayı doktor yapar….

  4. Sihirbaz belli ki yapılan yorumlara içerlemiş yaşı da ilerlediği için bundan sonra her geçen sene fiziksel düşüş yaşaması normaldir. Programcılar da özellikle emektar jokeyleri eleştirirken empati yaparak bu gerçeği gözardı etmeden, halden anlayan bir tavır sergilerlerse daha doğru bir yaklaşım olacaktır. Nasıl ki 20 yaşındaki bir futbolcu ile 38 yaşındaki bir futbolcunun fiziksel durumu arasında ciddi farklılıklar varsa Halis Karataş ve Selim Kaya gibi isimlerin de Ahmet Çelik gibi Özcan Yıldırım gibi görece daha genç jokeylerle fizik-kondisyon durumları arasında doğal sebeplerden kaynaklı farklılıklar olacaktır. Belli ki kaybettiği yarışlar sihirbazın kimyasını fena halde bozmuş, sinirlerini epey yıpratmış üstüne bir de programda böyle eleştiriler gelince bir patlama yaşamış. Menejer değişikliğinde bu olayların payı var mıdır bilemiyorum ama ne olursa olsun çözülmeyecek bir sorun yok ortada. Son tweetinde yazdığı TJK TV’de bundan sonra hiçbir programa hiçbir röportaja katılmayacağım ifadesi tamamen anlık bir yükselme gibi gözüküyor. Araya girecek hatırlı kişiler bu sorunu fazla uzamadan çözecektir. Önümüzdeki günlerde oldukça önemli grup koşuları var. Şayet bunlardan başarılı sonuçlarla ayrılırsa buzların erimesi fazla uzun sürmez diye düşünüyorum.

  5. Evet bence Sihirbaz biraz hassas bir dönemde belki eleştiriye aşırı tepki vermiş gerçekten.Ama bu konunun evveliyatı var Arsenic-İnspector biten Gazi koşusunda da benzer bir şey oldu ikili arasında.Ayrıca geçen hafta en güvendiği menajeri Mustafa sav ile yollarını ayırdı ve kötü at tercihleri yaptı bana göre Sihirbaz.

  6. valla şaşkınlık içinde okudum. bu insanların dinlediğini anlama problemi mi var acaba? benim izlediğim programda süleyman akdı bu biniş tarzı değil halisin dedi ve bugün konuşmak için arattırdım ama ulaşamdık dedi.Halis kusura bakmasın ama ağır saçmalamış.Kendi oturup programı izlememiş ve birilerinin dolduruşuna gelmiş.

  7. 25 senedir at yarışlarını seyretmekteyim, S.Akdı’dan gördüğümüz şeylerin yarısını Halis Karakaş’ta görmedik. Açtırtmasın ağzımızı bize Akdı efendi. Onurunu zedemelemeliler Halis’in.. Halis gibi adamlar zor bulunur Türkiye ‘de.

  8. sülayman akdı önce işini yapmalı. doktorsa konuşsun. yoksa atların koşması ile ilgili ya da atın jokeyinin hatası var diye…yok Halis Karataşın acısı var ağrısı var gibi laflar ederek doktorculuk oynamasın.

  9. Bence sen isine bak basarinla zaten cevabi veriyorsun olur boyle seyler disardan bir kimse olsa bu kadar kizman biliyorum malesef bizim bu isin icinden ekmek parasi kazanan kisiler oldumu o insani acitir takilma bence allah buyuk yola devam etsen sevgilerle

  10. Yapılan yorumlar size abartılı gelmiyor olabilir ama H.karataş , E.kurt an sonra gelmiş geçmiş efsane jokey den bahsediyoruz ve bu yorumları S.akdı yapıyor belki iyi jokey di ama terbiye mesleğe saygısı yarış ahlakı için H.karataş a eleştiri yapacak en son jokey Halis belkide bu yüzden bu kadar kızdı yada geçmişte bi hesapları vardır
    yani herşey dışardan göründüğü gibi olmayabilir…

  11. Form konusuna gelince bence Halis gayet formda bindiği atlar düşüşte ve
    bence iyi bi menajer bulursa yine zirve deki yerini alır ve puslu hava dağılır

  12. Halis abiye yapilan bu yorumlar cok agir cok aci verici yorumlar her seferinde hakkini verdigine inaniyorum digerleri gibi degil en azindan at gitmiyo diyip enseye basmio emekli olacagina kadar konusuldu yazikki bu camiya boyle bi jokeyi küstürüyo

  13. Süleyman efendi Halis ağabeyin adını ağzına alırken besmele çeksin. Kırk kere gargara yapsın. Kendisi şirinyerde yarış kaybedip isyan eden yarışsevere küfür ederdi. Değil Halis Karataş’ı okuldan dün mezun olan apranti çocuğu bile eleştiremez… enverle atahanla birbirlerini kaşımaya devam etsinler… imparator,, ooo süper detay….

  14. Ya yağlamayın şunu artık ya he başarısız olunca at kötü kazanınca sen sihirbazsın çıkma tjk tvye sana Atahan Zilcioğlu Süleyman akdı gibi dürüst adamlar sen koş başka programlara koş tam senlik program.

  15. Nedendir bilmiyorum ama acayip derecede yorum yapma hissi uyandı bende.Suleyman Akdı nın yaptıgı yorum sonrasında, Halis Karatas’ın Mustafa Sav ile yolları ayırmasında buyuk etki oldugunu dusunuyorum.Bu ayrılıgın Halis Karatas’a yarayacagını dusunuyorum.

  16. Övülmek hoşumuza gidiyorsa eleştirmek zorumuza gitmemeli zaten Halis Karataş ‘ın zoruna gidenler eleştirilmekten. Öteye bunların yaptığı topyekun meslegi bıraktırma karalama gözden düşürme adına yapılan ugraşlar. Aman bizim adımızı tarihe gömmesin aman bizden daha çok anılmasın bunların derdi bu Halis Karataş’ı sorgulamak anlamak ve jokeylik nasıl yapılır öğrenmek isteyenler otursunlar Agresivonun kazandığı Avrupa ekonomi zirveleri koşunu izlesinler işte o zaman zirvedeki ismi görecekler.

  17. Süleyman akdi ertul cankilic gibi bir büyük yeteneği at sahipleriyle yakın ilişkisinden dolayı yedi bitirdi ama onun cankilic gibi büyük ismini bu camiadan silemedi aynı ayak oyunlarını diğer büyük yetenek karataş için yapıyor ama dikkat etsin

  18. Halis Karataş eyvallah işine sadık.babasına bile at söylemez.ama şu an öyle bir ekiple çalışıyorki.trakus,orjin ,galop,eşgal hepsi ile ilgilenen ekip var,artı tüm at sahipleri at vermeye çalışıyor.son 200 den sonra bariyere yatıp faullerini görmüyen birde komiserler grubu var.büyücü sihirbazı üreten al sana bir tarikat

cetin için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir